|
|
HOYA
Hoya Lens Poland oferuje organiczne i mineralne soczewki okularowe, salonom optycznym na terenie całej Polski.
Hoya Lens Poland Sp. z o.o. rozpoczęła działalność w 1998 roku, choć produkty firmy Hoya znane były już wcześniej na polskim rynku. Obecnie siedziba firmy mieści się w Piasecznie przy ul. Puławskiej 40a.
Jesteśmy wiodącym producentem najwyższej jakości soczewek okularowych. Nasze nowatorskie konstrukcje i materiały cieszą się światowym uznaniem. Nieustannie śledzimy rozwój rynku, traktując zaawansowane technologie i niezawodną jakość, jako punkt wyjścia we wszelkich naszych działaniach.
Ważnym czynnikiem rozwoju całej firmy jest troska o klienta. Bez względu na rodzaj oferowanych przez nas rozwiązań, kluczową kwestią jest sprostanie jego oczekiwaniom i potrzebom oraz podążanie za najnowszymi trendami.
Staramy się nie tylko sprzedawać nasze produkty, ale przede wszystkim budować partnerskie więzi z optykami.
Misja firmy
Misja korporacyjna
Firma HOYA, nastawiona na innowacje w zakresie technologii informatycznych, w stylu życia i w kulturze, wyobraża sobie świat jako miejsce, gdzie wszyscy mogą cieszyć się dobrym życiem i żyć w zgodzie z naturą.
Misja Hoya Lens Poland
Firma HOYA LENS POLAND w pełni identyfikuje się z misją korporacyjną, której przesłanie określa podejście firmy do otaczającego nas świata. Jednocześnie z racji profilu działania, misją firmy jest szeroko pojęta działalność umożliwiająca ludziom coraz lepsze widzenie, dzięki doskonałym produktom oraz profesjonalnej współpracy z zakładami optycznymi. Celowi temu służy zarówno bogaty asortyment najwyższej jakości soczewek oftalmicznych, jak i szeroki zakres usług serwisowych opartych na bezpośrednich kontaktach z klientami.
Polityka Hoya Lens Poland
Głównym celem naszej firmy jest uzyskanie na rynku pozycji lidera, który uzyska pełne zaufanie i akceptację klientów dzięki oferowaniu wysokiej jakości nowoczesnych produktów optycznych oraz usług, dbałość o środowisko i wysokokwalifikowaną kadrę pracowników.
Cel ten realizowany jest w oparciu o:
Ciągłe doskonalenie relacji z klientami, nadążanie za potrzebami rynku, zapewnienie klientom dostawy szerokiego spektrum soczewek optycznych oraz związanych z tym usług serwisowych
Stworzenie pracownikom przyjaznych i bezpiecznych warunków pracy poprzez:
- zapobieganie wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym oraz zdarzeniom potencjalnie wypadkowym,
- dążenie do stałej poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- spełnianie wymagań przepisów prawnych oraz innych wymagań dotyczących organizacji,
- ciągłe doskonalenie działań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- zapewnienie odpowiednich zasobów i środków do wdrażania polityki,
- podnoszenie kwalifikacji oraz uwzględnianie roli pracowników i ich zaangażowania do działań na rzecz bezpieczeństwa i higieny pracy.
Dbałość o środowisko naturalne i zasoby energetyczne niezbędne do realizacji przyjętych celów poprzez:
- ciągłe doskonalenie oraz zapobieganie zanieczyszczeniom,
- spełnianie wymagań przepisów prawnych oraz innych wymagań dotyczących aspektów środowiskowych występujących w firmie.
Firma Hoya zawsze była wrażliwa na to, co dzieje się w społeczeństwie i wśród jej klientów. Poczucie wolności i swobody jeszcze nigdy nie było tak istotne, dlatego właśnie indywidualizacja jest punktem odniesienia dla najnowszej generacji soczewkach firmy Hoya. Jak ujmuje to CEO firmy Hoya: „Kultura korporacyjna firmy Hoya, polegająca na przyjmowaniu perspektywy klienta, jest źródłem jej siły.”
Doskonałym przykładem tego, jak firma Hoya przygotowuje produkty na miarę potrzeb poszczególnych klientów, jest Hoyalux iD MyStyle. Te w 100% spersonalizowane soczewki progresywne, gwarantują swoim użytkownikom stabilne postrzeganie obrazu, bez względu na rodzaj podejmowanej aktywności.
Indywidualizacja znajduje odzwierciedlenie w sposobie, w jaki firma Hoya wsłuchuje się w potrzeby klientów. Stawiając sobie takie wymagania, firma Hoya oferuje obsługę na poziomie uznawanym za jeden z najwyższych na rynku. Obejmuje ona:
wsparcie marketingowe i produktowe
szkolenia i narzędzia doradcze
przystępną procedurę składania zamówień oraz szybką dostawę
Oczywiście indywidualizacja ma swoje granice i firma nie jest w stanie projektować unikalnych soczewek dla każdego użytkownika okularów lub dostarczać unikalnych usług każdemu optykowi. Niemniej, ambicja firmy Hoya, aby oferować produkty i usługi w najwyższym stopniu dopasowane do oczekiwań klienta, nie zna granic.
Hans Werquin
Prezes Hoya Vision Care Europe
„Przez lata wiele nauczyliśmy się od naszych klientów: optycy mówią nam, jak ważne jest indywidualne wsparcie ich działalności, z kolei użytkownicy okularów dostarczają nam informacji o doświadczeniach związanych z naszymi soczewkami. Te informacje stanowią dla nas inspirację do tworzenia innowacyjnych produktów, które firma Hoya będzie mogła zaoferować w przyszłości”.
Będąc światowym graczem w dziedzinie konstrukcji i technologii optycznych,
firma Hoya bazuje na latach doświadczeń w tworzeniu rewolucyjnych produktów.
Nieustanne poszukiwanie innowacji napędzane jest rozległą analizą klientów,
procesów i produktów.
Aby połączyć wiedzę, spostrzeżenia oraz doświadczenia w dziedzinie optyki,
firma Hoya stworzyła wizjonerską platformę innowacji: InnoVision. InnoVision
wyjaśnia w jaki sposób i dlaczego tworzymy nasze produkty, zapewniając
ponadto, że wszystkie produkty i technologie firmy Hoya opracowywane są
z myślą o użytkowniku tych rozwiązań.
InnoVision składa się z czterech filarów, ściśle ze sobą powiązanych.
Każdy filar reprezentuje jeden z decydujących aspektów procesu innowacji
i jest nierozerwalnie powiązany z pozostałymi. Kluczowe dane i spostrzeżenia
w zakresie jednego filaru wykorzystywane są w celu uzupełnienia i wzmocnienia
procesów w ramach pozostałych filarów, tworzących razem fundament
wszystkich produktów, usług i technologii.
Filozofia Innovision opiera się na czterech filarach:
Percepcja wzrokowa - ograniczenie reklamacji związanych z nieostrością widzenia poprzez zrozumienie indywidualnej wrażliwości na nieostrość obrazu oraz poziomu jej akceptacji
Doświadczenia wzrokowe - osiągnięcie najdokładniejszej korekcji poprzez optymalizację wartości korekcyjnych
Weryfikacja konstrukcji - weryfikacja konstrukcji wyjściowej w celu osiągnięcia jej maksymalnej efektywności
Zachowanie człowieka - mapowanie potrzeb i oczekiwań klienta w celu dopasowania produktu do użytkownika
|
|
|